Silkeborg Kajakklub byder alle danske og nordtyske kano- og kajakroere velkommen til Paradisløbet søndag den 12. maj.
Du finder alt information om løbet her.

INVITATION

Der udskrives løb i følgende klasser:

K1/K2 Herre og dame senior + U18: 24 km
K1/K2 Herre og dame masters 18 km
Trim 12 km
K1/K2 Herre og dame U14 + U16 12 km
K1/K2 Herre og dame U12 8 km

Der oprettes kun løb i klasser med mere end 3 roere tilmeldt. Såfremt det ikke er tilfældet for masters vil man automatisk blive rykket ned i den yngre klasse, mens U-klasserne vil blive rykket op.

Instruktion:

kl. 10.00

Første start:

kl. 11.00

Seneste tilmelding:

fredag den 3. maj sendes til
tilmelding@silkeborg-kajakklub.dk

Pris: 125 kr. (U12 + U14: 60 kr.)
Eftertilmelding: 200 kr. (senest kl. 10 på løbsdagen)
Betaling: Overføres til 8117-3646682 eller MobilePay 61975

24 km:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, ro ud af åen, rundt om ”Sivøen”, retur ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen til åmundingen, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen forbi kajakklubben og ud, rundt om ”Sivøen” og retur til mål ud for Silkeborg Kajakklub.

18 km:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, ro ud af åen, rundt om ”Sivøen”, retur ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen til åmundingen, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen og til mål uf for Silkeborg Kajakklub

12 km:
Start i Remstrup å ud for Silkeborg Kajakklub, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen til mål ud for Silkeborg Kajakklub.

8 km:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, over Brassø, ind i Sejssnævringen – vending omkring Sejs Sivø midt i snævringen – retur over Brassø og i mål ved Silkeborg Kajakklub.

Invitation i PDF til opslagstavlen kan findes her.