Indmeldelse med kajakuddannelse

Indmeldelse med kajakuddannelse og erfaring.

For at kunne melde sig ind i Silkeborg Kajakklub skal man have færdigheder i kajakroning på niveau med DKF's (Dansk Kano og Kajakforbund) krav hertil, dvs. svarende til IPP2 (International Paddle Pass). Har man en sådan, men af ældre dato eller en tilsvarende uddannelse fra anden side (DGI) i kajakroning foretager en såkaldt frironing, hvor en af klubbens instruktører, godkender at man kan de ting, der forudsættes for at være medlem.
Så hvis du gerne vil ind i klubben starter du med at udfylde nedenstående skema - så tager vi kontakt med dig, hvor vi aftaler det videre forløb.
OBS! Har du ingen forudgående forudsætninger for kajakroning, så beder vi dig om at gå til LÆR OG RO KAJAK - og der udfylde interesseliste skemaet.