Bliv sponsor for Silkeborg Kajakklub

Støt udviklingen af vores unge talenter ved at tegne et sponsorat med Silkeborg Kajakklub. Din støtte går ubeskåret til talentarbejdet og aktiviteter i den forbindelse.

Kontakt sponsorudvalget og hør om dine fordele og muligheder for at støtte talenterne i Silkeborg Kajakklub.

Dine sponsorfordele afhænger af sponsoratets størrelse:

• Basissponsor
  • Bronzesponsor
  • Sølvsponsor
  • Guldsponsor
  • Hovedsponsor
  • Stævnesponsor
  • Bådsponsor

Om Silkeborg Kajakklub

I 2015 fejrede klubben sit 75-års jubilæum. Silkeborg Kajakklub har i mere end 80 år været en del af Silkeborg, og siden bl.a. Jørn Nash (bror til Asger Jorn) d. 4. juni 1940 var med til at etablere klubben, har der været en løbende udvikling.

Især i de seneste 10 år har klubben for alvor meldt sig ind i det fine selskab, hvor der er hængt VM, EM, NM og DM-medaljer om halsen på vores roere i et antal som ingen andre klubber i Silkeborg kan matche.

Silkeborg Kajakklub har - siden man under krigen skjult i kajakkerne fragtede forskellige fornødenheder til modstandsfolkene der var gået under jorden i skovene - været stolte af at være fra Silkeborg, og vi vil fortsat arbejde for at Silkeborg forbliver et fantastisk og unikt sted at ro kajak, uanset om det er på eliteniveau eller motionsniveau.

Talent og elitearbejde på verdensplan

Silkeborg Kajakklub er unik i Danmark. Landets største Team Danmark talentcenter ligger her, klubben bemander omkring halvdelen af samtlige U-landshold, og er den mest vindende klub i Danmark.

Vi lægger vægt på, at vores unge talenter har så gode forhold som det er muligt. Klubben har diplomtrænere ansat, hvilket understreger det meget høje niveau der
trænes på.

Mange af vores unge talenter har Team Danmark aftaler, som betyder at de fx tager en studentereksamen, HHX og HTX på 4 år, mod normalt 3 år. Aftalen gør det muligt at kunne deltage i tidlig morgentræning, fordi skoleskemaet indeholder lidt færre timer, deltage i træningslejre og landsholdsaktiviteter.

En typisk dag for en Team Danmark elev starter kl. 06 med træningsstart kl. 07-09.30, herefter skoleskema til kl. ca. 15.30, derefter klubtræning fra ca. 16.00 til kl. 18.30, hvorefter der skal spises, inden der skal afses tid til lektier, og evt. anden træning som svømning eller lign.

Så de unge talenter vi har i klubben i dag, bliver uden tvivl en særdeles attraktiv arbejdskraft for mange virksomheder, da de med sikkerhed besidder en meget høj grad af selvdisciplin, er gode til at prioritere og disponere deres tid, er pligtopfyldende og målrettede, sunde og glade unge uden misbrug, rejsevante i størstedelen af Europa, ambitiøse konkurrencemennesker, osv.

Vi håber, at jeres virksomhed vil være med til at støtte udviklingen af vores mange unge i at nå deres mål, dels med træningen, dels med resultaterne.

Det kan du gøre ved at tegne et sponsorat med Silkeborg Kajakklub. Din støtte går ubeskåret til talentarbejdet og aktiviteter i den forbindelse.

Som sponsor i Silkeborg Kajakklub får du mange fordele …

• Du og din virksomhed bliver en del at klubbens sponsornetværk, som er et personligt og forretningsmæssigt netværk
  • Du får øget synlighed omkring din virksomhed – for et bredt og attraktivt kundesegment med over 700 medlemmer
  • Klubbens sponsorer får kendskab til klubbens øvrige sponsorer, via uformelle arrangementer dels ved stævner i Silkeborg, dels ved et årligt arrangement i 4. kvartal

Desuden får du

• Logoeksponering i klubbladet Søgængeren (A6 / A5 / A4 afhængig af sponsorat)
  • Logoeksponering på klubbens hjemmeside
  • Mulighed for logoeksponering på klubtøj for guld og hovedsponsor
  • Vi tilbyder en individuelt tilpasset sponsorpakke

Interesseret?

Kontakt sponsorudvalget og hør mere om dine muligheder.