Information til forældre

Kære kajak-forældre

Hos nye roere og allermest hos deres forældre melder der sig en masse spørgsmål til, hvordan og hvorledes alting foregår i klubben og ikke mindst til stævnerne. Det er utroligt svært som ny forældre lige at vide, hvor det gavner at hjælpe, og ingen skal være i tvivl om, at det ALTID gavner at hjælpe med små som store opgaver.

Silkeborg Kajaklub har et forældreudvalg, som koodinerer de forskellige opgaver til arrangementer og stævner.

Forældreudvalget har udarbejdet en forældremanual ,som giver svar på mange af de spørgsmål, man har som ny forældre.

Læs forældremanualen her

Lørdagsfrokost

Når sæsonen for lørdagsfrokoster starter (fra oktober til marts) har alle forældre til spisende roere, mulighed for at vælge en lørdag, så det passer i jeres egne kalendere.

Roere og trænere der er tilknyttet KC kan deltage.

Udlæg til madindkøb kan enten tages i pengekassen eller anmodes om via Mobilepay på nummer 61975. Husk at gemme kvittering.

Landsholdssamling

I vinterhalvåret afholder de forskellige landshold også samlinger i Silkeborg, og i den forbindelse vil der oftest også være en del ekstra roere til spisning.

Forældreudvalgets Facebookgruppe

Bliv medlem af Facebook gruppen "Forældre / Silkeborg Kajakklub"

Stævneforplejning

Til de store danske stævner arrangeres der stævneforplejning. For at det kan lade sige gøre, er vi afhængige af forældre, der kan lave maden og hjælpe til i teltet. Det er forældrerådet, som arrangerer stævneforplejningen. Stævneforplejning er vigtigt for, at vores børn/atleterne nemt kan få noget at spise under stævnet. Derudover støtter det også klubfølelsen at sidde at spise i klubteltet - både de små og store.

Betaling sker på klubbens MobilePay 61975. Det koster 40 kr. pr. måltid man tilmelder sig.

Udlæg (kvitteringer) i forbindelse med forplejning sendes til silkeborgkajakforaeldreudvalg@gmail.com
Sammen med kvitteringerne medsendes enten kontonummer eller mobilnummer, hvortil beløbet vil overføres.

Hvor meget spiser en kajakroer?

Her er madmængder, som beregnes pr. roer

• Fuldkornspasta 100 gr.
  • Brune ris 85 gr.
  • Fuldkornspitabrød 2 stk.
  • Kød til gryderetter 125 gr
  • Råkostsalat 150 gr