Poloevent

- Sjov med vennerne

- Fødselsdag

- Firma tur mm.

Kajakpolo - en sjov og tempofyldt sportsgren

Kajakpolo er en actionfyldt sportsgren bestående af en kombination af vandpolo og kajakroning. Der spilles på en rektangulær bane med overhængende mål. Hvert hold består af 5 spillere i specielt designede kajakker, og det går så ud på at score flest mulige mål. Kajakpolo er en kontaktsport, hvor man kan tackle, skubbe etc. - derfor har kajakkerne runde ender med bløde støddæmpere. Da alt er tilladt, så længe det ikke anses for at være til fare for spillerne, skal spillerne iføres specielt polsteret veste og hjelme med visir. Kajakken er kortere end en standardkajak og derudover er der ingen ror på polokajakken.

Prisen er kr. 2.000,- op til 10 deltagere.

Ved flere deltagere stiger prisen med kr. 150,- pr. deltager.
Der er omklædning og bade faciliteter. Husk: en 10 krone til saunaen hvis I vil benytte den.
I skal regne med at arrangementet tager 2 timer + bad.

I skal regne med at alle kommer i vandet, så det er vigtigt med den rigtige påklædning:

Vi anbefaler ski/sved undertøj indvendigt (eller tights) og et let sæt løbetøj hvis det blæser, regner eller er under ca. 18 gr. ellers shorts og T-shirt og sund fornuft.
Dog ikke tykt bomulds tøj, det bliver tungt og koldt når det bliver vådt.

Ulrik Kofoed

Mobil: 2022 9994

Mail: uk.sk@live.dk

Skriv eller ring med dato og tid og hør om det kan lade sig gøre.

Alkohol må ikke nydes i klubben. Berusede personer vil blive bortvist.

Ansvar for skade på andres såvel som klubbens materiel pålægges deltagerne i arrangementet personligt.

SK og instruktører herfra kan ikke drages til ansvar for personskader på deltagere opstået under og som følge af arrangementet.