Silkeborg Kajakklub byder alle danske og nordtyske kano- og kajakroere velkommen til Paradisløbet søndag den 14. maj.
Du finder alt information om løbet her.

RESULTATER

Du kan finde en resultatliste her

LØBSINFO

Du finder løbsinfo med starttider som PDF her
Du finder startlisten som PDF her

INVITATION

Der udskrives løb i følgende klasser:

K1/K2 Herre og dame senior + U18: 24 km
K1/K2 Herre og dame masters 18 km
Trim 12 km
K1/K2 Herre og dame U14 + U16 12 km
K1/K2 Herre og dame U12 8 km

Der oprettes kun løb i klasser med mere end 3 roere tilmeldt. Såfremt det ikke er tilfældet for masters vil man automatisk blive rykket ned i den yngre klasse, mens U-klasserne vil blive rykket op.

Instruktion:

kl. 10.00

Første start:

kl. 11.00

Seneste tilmelding:

fredag den 5. maj sendes til
tilmelding@silkeborg-kajakklub.dk

Pris: 125 kr. (U12 + U14: 60 kr.)
Eftertilmelding: 200 kr. (senest kl. 10 på løbsdagen)
Betaling: Overføres til 8117-3646682 eller MobilePay 61975

24 km:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, ro ud af åen, rundt om ”Sivøen”, retur ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen til åmundingen, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen forbi kajakklubben og ud, rundt om ”Sivøen” og retur til mål ud for Silkeborg Kajakklub.

18 km - NY DISTANCE I 2023:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, ro ud af åen, rundt om ”Sivøen”, retur ad åen forbi kajakklubben til vendepunkt i Havnen, retur ad åen til åmundingen, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen og til mål uf for Silkeborg Kajakklub

12 km:
Start i Remstrup å ud for Silkeborg Kajakklub, over Brassø, gennem Sejssnævringen, følg kysten til højre i Borresø, vend om den næstsidste ø, uden om de 3 øer (altså inklusive den store ø - Borre ø) og retur til Sejssnævringen, over Brassø, ind ad åen til mål ud for Silkeborg Kajakklub.

8 km:
Start i Remstrup Å ud for Silkeborg Kajakklub, over Brassø, ind i Sejssnævringen – vending omkring Sejs Sivø midt i snævringen – retur over Brassø og i mål ved Silkeborg Kajakklub.

Invitation i PDF til opslagstavlen kan findes her.